چگونه برای درمان کم خونی در طول دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان کم خونی در طول دیالیز

چگونه برای درمان کم خونی کم خونی در Diálisis¿Cómo در طول دیالیز؟ شما می دانید، کم خونی می تواند باعث سرگیجه در طول دیالیز شود و همچنین می تواند تولید دیگر complicaciones.Así به عنوان یک بیمار از بیماری کلیه، شما باید با توجه به آن پرداخت.

علل کم خونی در دیالیز چیست؟

1. کلیه ها مسئول ترشح هورمون EPO، آن است که بسیار مهم برای کمک به تولید سلول های قرمز خون است که اکسیژن را به تمام حمل قسمت های بدن شما، به شما انرژی شما نیاز به یک فعالیت normal.Pero زمانی که کلیه مشکلات، شما می توانید هر چیزی را انجام دهد.

2.Si مشکل کلیه دارند، بسیاری از مواد سمی که در خون تجمع می یابد، باعث بسیاری از سموم molestias.Algunas طول عمر سلول های قرمز خون، باعث کم خونی کوتاه است.

3. اگر شما در دیالیز هستند، وضعیت کم خونی بدتر خواهد شد، چرا که برخی از سلول های قرمز خون خواهد شد از طریق دیالیز تخلیه می شود.

چگونه برای درمان کم خونی در دیالیز؟

از این رو ما می توانید ببینید که علت کم خونی آسیب دیده و یا کاهش عملکرد کلیه renal.Por بنابراین، روش اساسی از درمان کم خونی است که به ترمیم سلول های آسیب دیده و بهبود کلیه عملکرد کلیه.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک دلا نوآوری TCM طبیعی مفید است برای از بین بردن کم خونی، مهم ترین چیز این است که شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت در برابر آسیب بیشتر است.

اگر شما سوال دیگری در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: